- Welke talen spreken jullie chauffeurs?
- Kunnen jullie laden en lossen via de zijkant?
- Douanedocumenten, kunnen jullie dit in orde brengen?
- Hebben jullie de mogelijkheid om goederen via de bovenkant te laden?
- Expressdienst, maar voeren jullie ook distributierondes of vaste ritten uit?
- Hoe snel kunnen jullie komen laden?
- Kan je mij een overzicht bezorgen van het wagenpark?
- Wat kost dit?
- Hoeveel is de huidige dieseltoeslag ?
- Hebben jullie een kooiaap?
- Kunnen jullie aanleveren in het gesloten luchthaven circuit?
- Kunnen jullie dode of levende dieren vervoeren?
- Leveren op een beurs of ergens op een afgesproken uur, lukt dit?
- Wie staat in voor onze administratie?
- Hoe ontvang ik mijn factuur?
- Kan ik de leverbon en/of CMR ontvangen?
- Welke betalingstermijn hanteren jullie?
- Op welke manieren kan ik jullie bereiken?
- Welke landen worden beleverd door ons?
- Hoe zetten jullie in voor zo groen mogelijk te werken?
- Kunnen jullie ons laten weten hoever de chauffeur is?
- Kunnen jullie gevarentransport (ADR) uitvoeren?
- Avond, nacht, weekend of feestdag, zijn jullie er?
- Nacht, weekend of feestdag, wat met het tarief?
- Zijn mijn goederen verzekerd tijdens het transport?
- Hoe vraag ik een offerte aan?
- Hoe snel krijg ik reactie van jullie?
- Kunnen jullie onze goederen even stockeren?
- Mijn transport is niet dringend, maar ik wil toch met jullie samenwerken, kan dit?
- Ik ben particulier, kan ik dan wel een rit bestellen?
- Hoe gaat het in zijn werk?
- Kunnen jullie goederen gekoeld vervoeren?
- Kan ik de temperatuurregistratie ontvangen van het koeltransport?
- Wie staat in voor de planning?
Welke talen spreken jullie chauffeurs?
Onze chauffeurs zijn allemaal Nederlandstalig en beschikken over een kennis van Engels, Frans en Duits.
Kunnen jullie laden en lossen via de zijkant?
Ons wagenpark bestaat uit 2 wagens die goederen tot 2m10 hoog kunnen in en uitladen langs de zijkant.
Douanedocumenten, kunnen jullie dit in orde brengen?
Hebben jullie de mogelijkheid om goederen via de bovenkant te laden?
Expressdienst, maar voeren jullie ook distributierondes of vaste ritten uit?
Hoe snel kunnen jullie komen laden?
Kan je mij een overzicht bezorgen van het wagenpark?
Al onze wagens kan u hier terugvinden. Ook kunnen wij u onze miniwaaier bezorgen zodat u al onze wagens binnen handbereik hebt op uw bureau. Vraag deze gerust aan!
Wat kost dit?
Tarief maken we op maat, de basis voor berekening is afstand * tarief, dit telkens vanuit startplaats Oostkamp tot eindplaats Oostkamp, + de huidige dieseltoeslag. Indien er wachttijden, péage, tol of bootgelden zijn worden deze verrekend.
Hoeveel is de huidige dieseltoeslag ?
Dit kan je hier vinden.
Hebben jullie een kooiaap?
Kunnen jullie aanleveren in het gesloten luchthaven circuit?
Door de opleiding security awareness gevolgd te hebben kunnen onze chauffeurs probleemloos aanleveren in het gesloten luchthaven circuit.
Kunnen jullie dode of levende dieren vervoeren?
Voor transport van dode dieren (bv om stalen te nemen) staan wij geregistreerd bij het FAVV, ook voor levende dieren hebben wij een vergunning!
Leveren op een beurs of ergens op een afgesproken uur, lukt dit?
Indien wij over alle informatie beschikken (stand, contactpersoon, …) leveren wij zelfs tot OP de stand.
Leveringen die bv om 8u stipt dienen te gebeuren zijn ook geen probleem voor ons!
Wie staat in voor onze administratie?
Het hele reilen en zeilen van onze administratie na transport wordt verzorgt daar Veerle, Angus en Inge. Wilt u weten wie dit zijn? Leer ze kennen op onze Team Pagina!
Hoe ontvang ik mijn factuur?
Wij opteren deze steeds per mail te versturen, echter kan deze bij explicite vraag ook per post verstuurd worden.
Kan ik de leverbon en/of CMR ontvangen?
De leverbonnen en/of CMR sturen wij digitaal mee met de factuur, echter kunnen deze bij explicite vraag ook per post verstuurd worden.
Welke betalingstermijn hanteren jullie?
Wij hanteren standaard betalingen 15 dagen na factuurdatum.
Op welke manieren kan ik jullie bereiken?
Dit kan via ofwel het offerteformulier, een rechtstreekse babbel op 050822051 of een mailtje naar info@link-up.be
Welke landen worden beleverd door ons?
Hoe zetten jullie in voor zo groen mogelijk te werken?
Kunnen jullie ons laten weten hoever de chauffeur is?
Dankzij de investering in ons APP-systeem kunnen we de chauffeurs realtime opvolgen over hun vooruitgang tijdens de rit. Mede door deze applicatie kunnen wij na aanlevering een leverbevestiging sturen indien dit gewenst is!
Kunnen jullie gevarentransport (ADR) uitvoeren?
Avond, nacht, weekend of feestdag, zijn jullie er?
Nacht, weekend of feestdag, wat met het tarief?
Zijn mijn goederen verzekerd tijdens het transport?
Alle uitgevoerde transporten vallen onder de CMR voorwaarden (te verkrijgen of op de website terug te vinden), indien gewenst kan er ook een allrisk verzekering opgemaakt worden indien de goederen een hoge waarde hebben. Voor meer informatie hierover neem je best contact met ons op!
Hoe vraag ik een offerte aan?
Vul ons offerteformulier in en u krijgt spoedig antwoord. Ook kan u ons steeds bereiken op 050822051 voor een nog sneller antwoord!
Hoe snel krijg ik reactie van jullie?
Kunnen jullie onze goederen even stockeren?
Mijn transport is niet dringend, maar ik wil toch met jullie samenwerken, kan dit?
Zeker en vast! Voor minder dringende zaken proberen wij combinatieritten uit te werken, transport op deze manier drukt de prijs voor onze klant! We geven wel graag mee dat we voor combinatieritten steeds een periode van 4 werkdagen rekenen waarin we dit uitvoeren.
Ik ben particulier, kan ik dan wel een rit bestellen?
Hoe gaat het in zijn werk?
U doet een aanvraag via ons offerteformulier, telefonisch of per mail. Vervolgens bezorgen wij u een op maat gemaakte offerte. van zodra u deze bevestigd kunnen wij het transport in plannen zoals gewenst. voor een ganse uitleg van onze werkwijze sturen wij u graag door naar volgende pagina.
Kunnen jullie goederen gekoeld vervoeren?
Ons wagenpark is uitgerust met 1 koelbestelwagen, 1 koel/diepvriesbestelwagen en 1 koel/diepvries vrachtwagen
Kan ik de temperatuurregistratie ontvangen van het koeltransport?
Wie staat in voor de planning?
Als u ons belt of mailt krijgt u onmiddellijk contact met Maarten, Glenn of Angus. Wilt u weten wie dat zijn? Leer ze kennen op onze Team pagina!